fredag 22 oktober 2010
LOVELINKS BY AAGAARD
Jag kan inte få nog av att fotografera detta vackra smycke som jag fick av älskling i födelsedagspresent
♥
1 kommentar:
Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline
22 oktober 2010 kl. 16:38
sv; Men tack, fina du!<3
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
sv; Men tack, fina du!<3
SvaraRadera