torsdag 9 december 2010
JAG ÄR MED OCH TÄVLAR!
Jag är med i en tävling hos
www.eeeelins.blogg.se
.
Var med och tävla om en valfri vara ur Fashionbox sortiment av
bikinis
och
monokinis
!
Letar du efter en
vit bikini, svart bikini, leopard bikini, mönstrad bikini
? Hos Fashionbox.se hittar ni mesta!
Tävlingen avslutas på måndag den 13 december!
Lycka till!
1 kommentar:
elin
9 december 2010 kl. 18:08
du är med och tävlar! lycka till! :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
du är med och tävlar! lycka till! :)
SvaraRadera