onsdag 21 september 2011
Pappas ögonsten
Den här veckan har jag som sagt pappas Chrysler här i Vasa, och även till jobbet. Här står den parkerad bredvid Johannas fina Mitsubishi. Absolut snyggaste bilarna på parkeringen!
;)
1 kommentar:
Anonym
23 september 2011 kl. 09:22
(: (:
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
(: (:
SvaraRadera