måndag 10 oktober 2011
Just the way you are
we<3it
1 kommentar:
Anonym
10 oktober 2011 kl. 23:08
Gosh det skär djupa sår i ögorna av att de stavar "I" med lilla i. Röd pennan fram med detsamma!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Gosh det skär djupa sår i ögorna av att de stavar "I" med lilla i. Röd pennan fram med detsamma!
SvaraRadera