söndag 1 januari 2012
Too much going on...
Orkar inte låtsas va tapper och stark hela tiden längre, det känns som att hela mitt huvud och hela min kropp håller på att lägga av... Vet inte ens vart jag ska vända mig-
we
♥
it
1 kommentar:
Sarah
2 januari 2012 kl. 19:06
Du kan allti vänd dig ti mig.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Du kan allti vänd dig ti mig.
SvaraRadera