tisdag 10 april 2012
Secondhand
Two new white lovely things...
Dom vita Conversen haffade jag för en billig peng via en finsk loppisgrupp på Facebook, och det underbara virkade linnet köpte jag på en bloppis.
Gotta love loppis!
1 kommentar:
Mimmi
10 april 2012 kl. 22:41
Åh wow vilka fynd !!
Älskar det virkade linnet ...supersnyggt ღ
Ha en fortsatt fin kväll !!
Kram
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Åh wow vilka fynd !!
SvaraRaderaÄlskar det virkade linnet ...supersnyggt ღ
Ha en fortsatt fin kväll !!
Kram