tisdag 29 maj 2012
För tre år sen...
..så såg jag ut såhär. Känner ni igen mig?
..och så en låt som jag och Roy lyssnade på jämt för just precis tre år sen:
http://www.youtube.com/watch?v=4vqwzAdCVEA
2 kommentarer:
Jennifer Åström
29 maj 2012 kl. 12:18
Du liknar Marianne på demde bildren :)
Svara
Radera
Svar
Svara
suzii
29 maj 2012 kl. 22:19
dy såg faktist annorlunda ut på dehär bildren :D
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Du liknar Marianne på demde bildren :)
SvaraRaderady såg faktist annorlunda ut på dehär bildren :D
SvaraRadera