fredag 25 maj 2012
Jag idag
Klänningen fick jag hem från Members, men den är ursprungligen från Nelly.
1 kommentar:
Sarah
26 maj 2012 kl. 09:43
Du e så fin :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Du e så fin :)
SvaraRadera