fredag 1 juni 2012
It's June!
Juni juni juni... Helt otroligt om ni frågar mig. Nu är det officiellt sommar alltså!
Den här dan kommer att bli stressig, så det är bara att börja på.
Glöm inte bort att delta i
tävlingen om en rosa sovmask
, avslutas på söndag.
♥
1 kommentar:
Jannike
1 juni 2012 kl. 13:27
Yes kepsen finns på Wautsi. Den kostar 21 euro :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Yes kepsen finns på Wautsi. Den kostar 21 euro :)
SvaraRadera