fredag 22 juni 2012
Midsommarkrans
Jag och småtjejerna gick ut och plockade blommor och band en krans.
Här är en sneak peek på resultatet.
Fler bilder kommer sen. Nu ska jag ut på åkern och plasta balar hela eftermiddan.
1 kommentar:
suzii
23 juni 2012 kl. 02:10
Tjusig! en sån skulle ni ha fått göra mig också ju! haha :D
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Tjusig! en sån skulle ni ha fått göra mig också ju! haha :D
SvaraRadera