tisdag 5 februari 2013
Day 2
Nu sticker jag iväg på min andra praktikdag. Imorgon är jag ledig, så ikväll far vi norrut så att vi kan jobba med pappa imorgon.
Ha en bra dag! xx
1 kommentar:
Marie
5 februari 2013 kl. 16:23
Härligt, ha en bra dag du med
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Härligt, ha en bra dag du med
SvaraRadera