lördag 2 februari 2013
Ett av dagens inköp
Hårfärg åt mitt urtvättade hår. Nu ska jag slinga syrrans hår också, wish me luck. Mitt hår får vänta några dagar än.
1 kommentar:
Marie
2 februari 2013 kl. 18:33
Jag har färgat sambons hår idag, =D
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag har färgat sambons hår idag, =D
SvaraRadera