fredag 22 februari 2013
Picture
Den här bilden kom
Linda
in med igår, och Roy tyckte att den måste upp nånstans, så nu hänger den på sovrumsväggen.
2 kommentarer:
Anonym
22 februari 2013 kl. 17:39
Wao!
Svara
Radera
Svar
Svara
Sarah
22 februari 2013 kl. 17:50
He e en underbart fin bild! :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Wao!
SvaraRaderaHe e en underbart fin bild! :)
SvaraRadera