lördag 2 mars 2013
Jobba x2
Jag ska snart ut i fähuset och jobba lite. Några kalvar ska märkas och lite kor ska flyttas runt.
Sen far vi till Vasa, för ikväll & inatt ska jag sitta barnvakt åt en familj.
Jag är allmänt slö & seg idag, men det ska nog gå bra ändå :)
1 kommentar:
Marie
2 mars 2013 kl. 15:17
Ha en bra dag och på jobbet
hoppas att din lördagskväll blir toppen
kramar
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Visa mobilversion
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Ha en bra dag och på jobbet
SvaraRaderahoppas att din lördagskväll blir toppen
kramar