lördag 7 juli 2012

Sooool

Jag har legat ute i solen i nästan en timme idag. Det kändes som en evighet eftersom det var fööör varmt och så har jag ju väldigt svårt för att ligga still... Myror i brallan vet ni... Men det var ändå skönt, och nu efteråt satt en dusch fint. Liiiiite rödare har jag kanske blivit, och det är jag glad för. Färg som färg liksom, så länge jag inte behöver va kritvit (som jag naturligt är) så är jag nöjd.

Det är så konstigt, att fastän både mamma och pappa blir bruna direkt (pappa som dessutom har svart tjockt hår går alltid runt och ser ut som en mörkhyad om somrarna)(och ingen av dom har utländskt ursprung) men jag blir aaaldrig brun. Så surt! Jag hoppas att min vecka i Turkiet i oktober ska ta fram liiite färg på min hud i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar