torsdag 6 september 2012

Dagens planer

Goodmoorning! Jag steg upp strax efter 6 imorse så att jag skulle hinna sitta på datorn en stund innan Roy sticker iväg till skolan med den. Haha, låter ju helt sjukt. Men det var lite räkningar och sånt som jag ville få ur världen, och så hinner jag ju blogga lite nu också.

Ja, dagens planer var det ju jag skulle skriva om.

Nu först så ska jag lägga mig och försöka somna om.
Sen ska jag äta en stor frukost,
gå på gym med Jenny,
åka in till stan på lite ärenden,
ta en promenad med Sarah,
och kolla Robinson-finalen.

Det är vad jag har planerat so far. Alla dom här punkterna är dagens måsten - allt annat som jag hinner göra är bara plus.

Nu måste jag avrunda, men vi kanske hörs ikväll. Det suger att inte ha nån egen dator så att jag kan uppdatera så ofta jag vill.....

Och då jag sitter på Roys dator och inte har tillgång till så mycket bilder så måste det här tyvärr bli ett bildlöst inlägg. Emot mina principer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar