måndag 30 november 2009
Ny design.
Nu har jag ändrat design på bloggen. Jag har ännu inte fattat hur man gör egen design, så det fick bli en såndär standard. Jag tycker att den är helt ok!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar