onsdag 25 november 2009
Pff
Jag hade rätt. Det slog tillbaka.
Bäst att jag bara fokuserar på mig själv, då ändå ingen vill ha nånting med mig att göra.
Jag klarar mig bäst på egen hand
, så länge jag får ha Roy. <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar