måndag 21 december 2009
Upd.
Nu har jag diskat ugnsplåtarna och gjort det riktigt fint i köket. O så har jag hängt ut talgbollar åt småfåglarna. Nu ska jag bara gräva fram kissen ur pappas klädskåp, o så ska vi gosa en stund. :]
J ringde, jag ska dit ikväll! Great! ;]
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar