fredag 19 mars 2010
SHUT OFF
Känner att jag bara borde stänga av min hjärna helt och hållet ett tag. Jag orkar inte tänka, grubbla och fundera på allting hela tiden... Min hjärna behöver en paus, o jag behöver
sömn
. Snart börjar
Solsidan
, sen ska jag sova! Mmmmmmm...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar