tisdag 20 april 2010
HUVUDVÄRK
Jag är hemma nu, vi fick sluta tidigare. Jag & Rosanna tapetserade ett rum i ett nybyggt egnahemshus, sen fick vi sluta. Nu har jag huvudvärk, så jag ska vila en stund.
Vi hörs sen!
1 kommentar:
bitterfittan
20 april 2010 kl. 21:03
den är bara bra tack! lite seg bara hehe. vad sysslar du med ikväll sötnos?
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
den är bara bra tack! lite seg bara hehe. vad sysslar du med ikväll sötnos?
SvaraRadera