fredag 25 juni 2010
DAGENS OUTFIT
Jag, Roy, Jenny och Conny ska fira midsommar på Roys villa. Vi far dit ikväll och kommer hem imorgon nån gång. Det kommer att bli hur kul som helst!! Vi har handlat en massa gott som vi ska trycka i oss, uh ;}
Hoppas ni också får en superbra helg!
1 kommentar:
Sandra
25 juni 2010 kl. 13:53
Gillar outfiten din! Hoppas du får en bra midsommar :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Gillar outfiten din! Hoppas du får en bra midsommar :)
SvaraRadera