söndag 13 juni 2010

DAGENS

Dagens låt: Pink -Who knew
Dagens outfit: Mjukisar, oversizetröja (=chill-outfit)
Dagens happenings: Bara ta det lugnt.
Dagens trevligt: Många har ringt om fina lägenheter åt oss :}
Dagens otrevligt: J*kla snuva!
Dagens smart: Att ta hem Elvis o mata honom.
Dagens osmart: Godis, oj oj oj.. Men fr.o.m. imorgon blir det ändring på detta!
Dagens godis: Choklad.
Dagens köp: Choklad.
Dagens saknad: Ja, vem saknar jag inte???
Dagens humör: Bra!
Dagens favorit: Elvis :'}
Dagens TV: Nån film på tv3 just nu. Sen reprisen av Top Model, och ikväll Miami Medical
Dagens frukost: Inget.
Dagens lunch: Potatismos & kebab.
Dagens kvällsmat: Hamburgare (nyttig jag är idag, jag vet!)
Dagens träning: Inget, fr.o.m. imorgon blir det ändring på det också!!
Dagens mys: Älskling.
Dagens hangup: Varför är jag sjuk hela tiden?
Dagens sanning: Jag är lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar