lördag 12 juni 2010

HELT SLUT

Jag klarade mig genom den långa arbetsdagen! I morse tog det dock emot nåt otroligt att stiga upp, och jag var inte på bra humör då jag åkte. Dessutom glömde jag min lunch hemma, så jag var tvungen att köpa mat där på affären istället. Ett tag var jag nära att somna i kassan, jag var sjukt trött! O så kände jag mig jättekonstig i huvudet.. Jag tror jag håller på bli sjuk(are) nu igen.. Suck. Jag piggnade dock till mot slutet av arbetsdagen, och jag är stolt att jag orkade hela dan trots att jag inte är helt frisk! Nu är jag ledig två dagar, så himla skönt! Då får jag förhoppningsvis vila ut ordentligt! Jag trivs jättebra på jobbet, men jag har inte sovit ordentligt på ett tag, så det ska bli så skönt att vara ledig två dagar nu mellan varven! :}

Jag & Roy har några lägenheter på g, så det blir kanske att fara till Vasa på några visningar snart ;}

Inatt sover vi i min mysiga stuga igen. Vi har just ätit pizza, o nu ska vi kolla film & äta chips. Mys <3

Ha en superbra lördagkväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar