onsdag 23 juni 2010
MITT NYA HÅR + DAGENS OUTFIT
Inte så värst smickrande bilder, men jag har inte haft nån ork idag..
(O håret ser gult ut på första bilden, jag vet. Det är snyggare IRL!)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar