torsdag 29 juli 2010
ÅSKOVÄDER
Usch vilken hemsk natt med alla blixtar & allt buller. Har knappt kunnat sova nåt alls.. Är jättetrött. Jag & älski ska laga lite mat åt oss, o sen far vi till jobbet båda två.
Nu har jag fått lön! *Happyface*
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar