söndag 11 juli 2010
BILDER FRÅN IGÅRKVÄLL/INATT
Bilderna får tala för sig själva. Jag hade i alla fall kul! :)
Min outfit är inget att hurra för, men jag orkade verkligen inte klä upp mig igårkväll...
Så det fick bli jeans, en vanlig top & bruna stövletter med hög klack.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar