tisdag 6 juli 2010
GE MIG TID ATT SOLA!
Jag är sur för att jag aldrig hinner sola & bli brun!!
Bilder från igår, då hann jag sola 1½ timme. Utöver det har jag inte solat nästan nånting alls ännu denna sommar!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar