onsdag 21 juli 2010
JOBBET KALLAR!
Nu ska jag byta om och åka o jobba. Jag jobbar från 14.30-20.15. Vi hörs ikväll!
Kom ihåg att hjälpa mig att välja header, och glöm inte att rösta på mina skor! Puss
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar