söndag 4 juli 2010

LITE FUNDERINGAR

Idag har jag jobbat ensam i butiken hela dan, och det gick jättebra!
Jag hoppade över min medicin i morse, så jag har varit piggare idag än jag varit på väldigt länge! Jag tänker absolut diskutera med min läkare ifall jag kan minska av med den, eller om jag kan få en svagare sort. Just nu äter jag den 2ggr/dygn. Den tar verkligen slut på mig! Nu har jag nyss tagit min medicin med kvällsmaten, så det dröjer väl inte länge innan jag är helt slut.. Men det spelar inte så stor roll nu, jag ska ju ändå inte göra nånting speciellt mer idag.
Det skulle vara perfekt om jag skulle få sluta äta den på morgnarna, och bara ta den på kvällen. Då skulle jag vara piggare om dagarna & orka mer. På kvällen & natten spelar det ju ingen roll fastän jag är trött & slut, då sover jag ju ändå. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar