lördag 10 juli 2010
ROY
Roy köpte bl.a. t-skjortan, shortsen, läderarmbandet & solglasögonen som han har på sig. Nu får han även skippa dom fula crocsen o dra på sig sina nya snygga skor! :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar