tisdag 17 augusti 2010
FÖRSTA DAN AVKLARAD
Teori & info 6 timmar. Pust. Nu är jag hemma i lägenheten o försöker plocka lite medan jag väntar på att Roy o hans lillasyster Frida ska komma hit. =)
Vi hörs senare, då ska ni även få se dagens outfit!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar