fredag 13 augusti 2010

FREDAGEN DEN TRETTONDE

Nån som missat att det är fredagen den trettonde idag? Det sägs ju vara otursdagen. Men än har jag inte haft nån otur, inte mer än vanligt så att säga. Det hemskaste hittills med den här dagen var väl då jag var i stugan o packade ihop lite krimskrams, så såg jag att Alecia lurade på nånting i sovrummet. Jag gick in dit för att se vad det var, så möttes jag av världens största spindel!! Okej, inte världens största, men största jag nånsin sett tror jag! Jag skrek som ett litet barn, o mina småsyskon bara skrattade åt mig. O så sprang Alecia dit o slafsade i sig det feta, äckliga, håriga, vidriga odjuret, usch usch usch!!! Jag hade rysningar länge efteråt kan jag säga!

Nu står min lilla bil fullpackad med saker som ska till Vasa idag eller imorgon. Jag har ännu inte bestämt mig om jag orkar idag. Det tyngsta kommer att vara bilresan. Det blir 160km sammanlagt, o det är rätt långt att köra då man är trött. Vi får se, jag måste fundera på saken.
Vi hörs senare!

2 kommentarer:

  1. Ta e forsiktit me bilfarasi ti Vasa. He e verkligen int na bra att kor ta man e troitt, tro me, ja ha gjort e.. not good, at all. He gar no ti fix san ta du ha byrja skola a :) E du annos i Vasa heila nasta viko? Johnny a jag komber troligen tid typ onsda-torsda sa :)

    A jo, vi hare riktit prima jar i London :D men ja byri no vara redo ti koma heim nu.

    Ta hand om d Sara! :)<3

    SvaraRadera
  2. Usch spindlar e så äckli! Fy :D

    SvaraRadera