måndag 9 augusti 2010
GODNATT!
Nu ska jag sova, febern har stigit nu igen, o halsen värker värre än igår. Imorgon blir det bara att ta det lugnt hela dan! Ska sköta Heidi o så, lillskiten :)
Jag sover hemma i Marias & Heidis rum inatt förresten!
Sov gott!
♥
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar