måndag 20 september 2010
IDAG ÄR DET JAG SOM ÄR KOCK
Jag håller som bäst på att göra lunch åt mig & gubben. Det blir kornkyckling-filé med wokgrönsaker och lite pommes. Åh vad gott det ska bli!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar