lördag 11 september 2010
LÖRDAGSGODIS
Nu ska jag dra bort gubben från datorn, o så far vi iväg till Filmtown o blanda lördagsgodis & kanske hyr en film. Det visas ju inget bra på TV ikväll överhuvudtaget.
Vad gör ni ikväll? Berätta!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar