torsdag 23 september 2010
WHAT'S WRONG WITH PEOPLE?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7833966.ab
Ja, om man nu ens kan kalla sådanadär personer för människor...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar