måndag 25 oktober 2010
MER PRESENTER
Igår fick jag en superfin födelsedagspresent av storasyster och hennes sambo. Blomman till vänster och krukan som den står i, och dom fina ljushållarna av glas. Tusen tack!
♥
Jag blir ju bortskämd av alla fina presenter
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar