lördag 25 december 2010
PICS
Det var så fint väder idag, så jag tog med mig kameran på promenaden. Så här kommer några bilder;
"I vår vackra vita vintervärld"
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar