lördag 15 januari 2011

BRA & MINDRE BRA

Kolla, jag skriver! Haha.
Det blev en promenad till & från jobbet, så några km motion har jag fått idag i alla fall :} Svinkallt var det ju, men men. Jag hade en lång, tjock (o ful) jacka på mig, så jag överlevde, haha.
Det gick bra på jobbet i alla fall, o jag ska kanske på måndag igen! Ja, efter skolan då. Längtar redan :}

Jag har just kollat Fångarna på Fortet, o ska nog fara o sova alldeles strax. Är supertrött. Och irriterad. Ingen bra kombo.
 
O jag blir så sjuukt jäkla irriterad på dig! Du vet exakt varför, men du bryr dig inte om att göra nåt åt saken! 
 
O ja, ..Borde jag klippa pannlugg igen?

3 kommentarer:

  1. Ja det borde du! :)

    SvaraRadera
  2. Pannlugg e snyggt, men jobbigt då man måste klippa den hela tiden :)

    SvaraRadera