söndag 2 januari 2011
SÅ HÄR SER DET UT..
..När Heidi är på besök. Stor godispåse som står mitt på golvet & Mysan nerbäddad framför tv:n ;}
{Mysan är Heidis ögonsten. Hon går aldrig nånstans utan henne!}
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar