måndag 14 februari 2011
Mmmmums
Gurkstavar i fet dippsås fick bli kvällens snacks. Dippsåsen är gjord på hälften gräddfil och hälften creme fraiche, kryddat med grillkrydda och citronpeppar. Mumma!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar