söndag 13 mars 2011
Babysitting
Jag fick just veta att jag ska fara o sköta sötnosarna några timmar. Så jag sticker iväg nu o kommer tillbaka mot kvällen nån gång. Så vi hörs senare! :)
Så här ser jag ut idag...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar