måndag 11 april 2011
För er som gillar Onepiece-dräkterna...
Jag tänkte tipsa er om en budgetvariant, för er som gillar Onepiece-dräkterna;
Gina Tricot har fått in liknande mysdräkter, till mycket billigare pris än dom äkta!
♥
Till hösten & vintern skulle jag kunna tänka mig en, dock inte nu till sommarn.
Gillar ni Onepiece?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar