söndag 22 maj 2011
En av de få...
...finska låtar som jag faktiskt klarar av att lyssna på. Det är väl tack vare min finntupp till sambo som jag fått nys om den här låten ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar