onsdag 4 maj 2011
Ojdå...
I dagens ÖT;
Tryckfel? Eller kommer vintern redan i maj i år? Hmmm....
Jag tror på det förstnämnda, för på nätet ser väderprognosen ut såhär;
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar