lördag 7 maj 2011
Sol & värme
Jag har suttit på balkongen och njutit av värmen, o nu ska jag traska iväg till syrran som bor ett par kvarter härifrån. Hoppas knät håller.
Idag har jag lädershorts & en nerstoppad t-shirt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar