onsdag 15 juni 2011
Reklamutdelning dag 1
Godmorgon på er! Nu ska jag strax hoppa i skorna och gå iväg o dela ut lite reklam. Jag kan säga att jag minst sagt är lite förvirrad....
Nå, såhär ser jag ut i alla fall. Bekvämt & inte för varmt. Det lär ju bli en hel del spring i trappor.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar