torsdag 16 juni 2011
Vad fanns i mitt paket?
Jag hade helt glömt bort att jag hade beställt klänningen, så den var en fin överraskning!
Snart ska jag, mamma & småtjejerna dra iväg till stranden en stund!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar