onsdag 27 juli 2011
Kvällens outfit
Samma som dagens, men jag drog på mig ett par strumpbyxor nu ikväll.
Shorts, linne & strumpbyxor från h&m, kängor från
Nelly
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar